Maripoza po niemiecku  Maripoza po angielsku  Maripoza po francusku  Maripoza po włosku
Maripoza Twoja Reklama w Internecie
Kwalifikowany Google Advertising Professional

Podstawowe informacje o Czechach

Czechy to państwo położone w Europie Środkowo-Wschodniej. Ustrój polityczny to republika parlamentarna a oficjalna nazwa to Republika Czeska - Česká republika. Czechy są członkiem Unii Europejskiej Pozycjonowanie w Unii Europejskiej.
  • Liczba ludność: 10,5 mln osób
  • Powierzchnia: 79 tys. km kwadratowych
  • PKB: 220mld USD. W porównaniu Polska 650mld USD
  • PKB na jedną osobę 25 tys USD. Dla porównania w Polsce 17,6 tys USD
  • Podstawowa stawka VAT: 20%
  • Jednostka monetarna: korona czeska
  • Język: czeski
  • Główne miasta:
    • Praga (1,2 mln)
    • Brno (0,45 mln)
    • Ostrawa (0,3 mln)
  • Strefa czasowa: GMT+1 (CET)
  • Flaga Czech: Pozycjonowanie w Czechach
  • Położenie geograficzne Czech:
  • Ilość internautów:7,4 mln
  • Współczynnik penetracji: 70,48% (w Polsce 55,26%) Internauci/liczba ludności
  • Liczba odwiedzin stron internetowych: 14 mld/miesiąc (w Polsce 44 mld)
  • Najpopularniejsze strony w Czechach (lut.2011):
    • seznam.cz
    • google.cz
    • facebook.com
    • szn.cz
    • idnes.cz
    • youtube.com
    • novinky.cz
    • centrum.cz
    • firmy.cz
    • stream.cz
    • mapy.cz
    • aukro.cz
    • zbozi.cz
    • nova.cz
    • uloz.to
    • prozeny.cz
    • estranky.cz
    • blog.cz

Najpopularniejsze wyszukiwarki w Czechach

Wyszukiwarka Domena Udział w %
google www.google.cz32
seznam www.seznam.cz 45
centrum www.centrum.cz 12
atlas www.atlas.cz 7
alenka www.alenka.cz 1

Najpopularniejsze wyszukiwarki w Czechach
Jak widzimy z powyższej tabeli i wykresu google nie jest najpopularniejszą wyszukiwarką w Czechach, lecz udział ten systematycznie rośnie, warto już teraz pomysleć o pozycjonowaniu w Czechach w Google i Seznam.

Jakie korzyści niesie pozycjonowanie W Czechach?

    Korzyści jakie niesie pozycjonowanie mogą być ogromne.
  • Poszerzenie rynku zbytu o rynek czeski
  • Pozyskanie nowych kontrahentów z Czech
  • Promocja polskiej marki w Czechach
  • i wiele innych

Co możecie mojej firmie zaoferować?

    Maripoza proponuje
  • Pozycjonowanie stron internetowych w Czechach
  • Prowadzenie linków sponsorowanych w Czechach w Google. SEM międzynarodowe.
  • Pozycjonowanie i linki sponsorowane w google.pl dla firm czeskich. SEO a Sponzorované odkazy v Polsku.SEO a SEM v Polsku
  • Analizy statystyczne pomiary skuteczności pozycjonowania i linków sponsorowanych
  • Możemy polecić firmę pozyskująca dotacje w ramach "Paszport do Eksportu"
  • Doradztwo w zakresie emarketingu

Na jakich rynkach Maripoza pozycjonuje?

Nie jest to jednak zamknięty zbiór i jeżeli zgłosicie nam Państwo zamiar pozycjonowania w nietypowym kraju, to także możemy wybudować odpowiednie narzędzia, aby umożliwić skuteczne pozycjonowanie.

Jakie są model wynagradzania za pozycjonowanie?

Oferujemy dla Państwa trzy modele wynagradzania za pozycjonowanie:
  • Ryczałtowe za stałą opiekę stroną, wynajdowania nowych słów kluczowych również z "długiego ogona" rozkładu Gaussa. Ilość słów kluczowych może być bardzo duża. Preferowane dla prestiżowych firm, gdyż pozyskujecie Państwo specjalistów od tej dziedziny emarektingu (pozycjonowanie).
  • Za traffic, czyli za ilość wejść na stronę potencjalnych klientów lub kontrahentów. Tu także można zmieniać ilość słów kluczowych.
  • Za pozycję na dane słowa kluczowe, raczej dla firm z mniejszym zasobem budżetowym, gdyż lista jest zamknięta. Płaci się jednak dopiero, gdy dana strona znajdzie się w wyszukiwarce w TOP10.
Oczywiście można negocjować także model współpracy.

Czy należy mierzyć za pomocą Google Analytics kampanie pozycjonowania?

Zdecydowanie tak. Jeżeli jednak wykupicie Państwo pozycjonowanie, to usługa pomiaru skuteczności kampanii reklamowych a także dobór nowych słów kluczowych do pozycjonowania jest GRATIS. Warto jednak zawsze mierzyć traffic, czyli statystyki wejść na stronę, bo Google Analytics daje potężną ilość informacji. Warto tylko powiedzieć, że z 1000 najbardziej dochodowych firm w USA 90% ma zainstalowany Google Analytics.

Jak pozyskać pieniądze na pozycjonowanie?

Dla niektórych firm, szczególnie tych mniejszych, może wystąpić problem finansowania innowacyjnej formy promocji marki jakim jest pozycjonowanie. Istnieją jednak programy pomocy w promocji polskich marek. Pieniądze można uzyskać z Unii Europejskiej w postaci dotacji. Takim programem, który notabene jest mało znany jest "Paszport do Eksportu", pozwala on na pozyskanie środków na promocje marek polskich za granicą, targi, konferencje itp. Na rynku istnieje wiele firm doradztwa unijnego, które mogą państwu pomóc w pozyskaniu takich dotacji.

Czy pozycjonowanie sprawdzi się na każdym rynku?

Byłoby niepełną informacją, gdybyśmy Państwa nie ostrzegli o ryzyku jakie niesie pozycjonowanie. Choć jest to bardzo skuteczna forma promocji i pozyskiwania nowych zleceń i kontrahentów, to jednak nie w każdej branży i nie w każdym państwie sprawdzi się.
Może zdarzyć się tak, że pozycjonowanie w Polsce przynosiło dobre rezultaty w postaci zwiększania sprzedaży, ale już to samo pozycjonowanie np. w Czechach nie przyniosło takiego rezultatu. Te ryzyko należy uwzględnić budując odpowiedni biznesplan w państwa przedsięwzięciach. Bez wypróbowania nie da się tego jednak a`priori stwierdzić, a lepiej uczyć się na błędach niż w ogóle nic nie robić.
Czy informacje na tej stronie okazały się przydatne?
TAK NIE
©MARIPOZA Poznań 2008-2015 || Pozycjonowanie za granicą|Reklama w Internecie|Pozycjonowanie|Linki sponsorowane|