Maripoza po niemiecku  Maripoza po angielsku  Maripoza po francusku  Maripoza po włosku
Maripoza Twoja Reklama w Internecie
Kwalifikowany Google Advertising Professional

Podstawowe informacje o Szwajcarii

Szwajcaria to państwo położone w Europie Zachodniej. Jest państwem, w którym obowiązuje demokacja bezpośrednia a oficjalna nazwa to Konfederacja Szwajcarska - Confoederatio Helvetica
  • Liczba ludność: 8 mln osób
  • Powierzchnia: 41 tys. km kwadratowych
  • PKB: 500 mld USD. W porównaniu Polska 650mld USD
  • PKB na jedną osobę 60 tys USD. Dla porównania w Polsce 17,6 tys USD
  • Jednostka monetarna: frank szwajcarski
  • Języki urzędowe: niemiecki (70%), francuski (13%), włoski (7%), romansz (0,5%)
  • Główne miasta: Zurych (0,4 mln), Genewa (0,2 mln), Bazylea (0,17 mln), Lozanna (0,14 mln), Berno
  • Flaga Szwajcarii: Pozycjonowanie w Szwajcarii
  • Położenie geograficzne Szwajcarii:
    Pozycjonowanie w Szwajcarii

Najpopularniejsze wyszukiwarki w Szwajcarii

Wyszukiwarka Domena Udział w %
google www.google.ch 93
www.google.ch deutsch - niemiecki 67%
www.google.ch français - francuski 12%
www.google.ch english- angielski 12%
www.google.ch italiano - włoski 8%
www.google.ch rumantsch - romasz 1%

Jakie korzyści niesie pozycjonowanie w Szwajcarii?

    Korzyści jakie niesie pozycjonowanie mogą być ogromne.
  • Poszerzenie rynku zbytu o rynek szwajcarski
  • Pozyskanie nowych kontrahentów z Szwajcarii
  • Promocja polskiej marki w Szwajcarii
  • i wiele innych

Co możecie mojej firmie zaoferować?

    Maripoza proponuje
  • Pozycjonowanie stron internetowych w Szwajcarii
  • Prowadzenie linków sponsorowanych w Szwajcarii w Google. SEM międzynarodowe.
  • Analizy statystyczne pomiary skuteczności pozycjonowania i linków sponsorowanych
  • Możemy polecić firmę pozyskująca dotacje w ramach "Paszport do Eksportu"
  • Doradztwo w zakresie emarketingu

Na jakich rynkach Maripoza pozycjonuje?

Nie jest to jednak zamknięty zbiór i jeżeli zgłosicie nam Państwo zamiar pozycjonowania w nietypowym kraju, to także możemy wybudować odpowiednie narzędzia, aby umożliwić skuteczne pozycjonowanie.

Jakie są model wynagradzania za pozycjonowanie?

Oferujemy dla Państwa trzy modele wynagradzania za pozycjonowanie:
  • Ryczałtowe za stałą opiekę stroną, wynajdowania nowych słów kluczowych również z "długiego ogona" rozkładu Gaussa. Ilość słów kluczowych może być bardzo duża. Preferowane dla prestiżowych firm, gdyż pozyskujecie Państwo specjalistów od tej dziedziny emarektingu (pozycjonowanie).
  • Za traffic, czyli za ilość wejść na stronę potencjalnych klientów lub kontrahentów. Tu także można zmieniać ilość słów kluczowych.
  • Za pozycję na dane słowa kluczowe, raczej dla firm z mniejszym zasobem budżetowym, gdyż lista jest zamknięta. Płaci się jednak dopiero, gdy dana strona znajdzie się w wyszukiwarce w TOP10.
Oczywiście można negocjować także model współpracy.

Czy należy mierzyć za pomocą Google Analytics kampanie pozycjonowania?

Zdecydowanie tak. Jeżeli jednak wykupicie Państwo pozycjonowanie, to usługa pomiaru skuteczności kampanii reklamowych a także dobór nowych słów kluczowych do pozycjonowania jest GRATIS. Warto jednak zawsze mierzyć traffic, czyli statystyki wejść na stronę, bo Google Analytics daje potężną ilość informacji. Warto tylko powiedzieć, że z 1000 najbardziej dochodowych firm w USA 90% ma zainstalowany Google Analytics.

Jak pozyskać pieniądze na pozycjonowanie?

Dla niektórych firm, szczególnie tych mniejszych, może być problem finansowania innowacyjnej formy promocji marki jakim jest pozycjonowanie. Istnieją jednak programy pomocy w promocji polskich marek. Pieniądze można uzyskać z Unii Europejskiej w postaci dotacji. Takim programem, który notabene jest mało znany jest "Paszport do Eksportu", pozwala on na pozyskanie środków na promocje marek polskich za granicą, targi, konferencje itp. Na rynku istnieje wiele firm doradztwa unijnego, które mogą państwu pomóc w pozyskaniu takich dotacji.

Czy pozycjonowanie sprawdzi się na każdym rynku?

Byłoby niepełną informacją, gdybyśmy Państwa nie ostrzegli o ryzyku jakie niesie pozycjonowanie. Choć jest to bardzo skuteczna forma promocji i pozyskiwania nowych zleceń i kontrahentów, to jednak nie w każdej branży i nie w każdym państwie się sprawdzi. Może być tak, że pozycjonowanie w Polsce przynosiło dobre rezultaty w postaci zwiększania sprzedaży, ale już to samo pozycjonowanie np. w USA nie przyniosło takiego rezultatu. Te ryzyko należy uwzględnić budując odpowiedni biznesplan w państwa przedsięwzięciach. Bez wypróbowania nie da się tego jednak a`priori stwierdzić, a lepiej uczyć się na błędach niż w ogóle nic nie robić.
Czy informacje na tej stronie okazały się przydatne?
TAK NIE
©MARIPOZA Poznań 2008-2015 || Pozycjonowanie za granicą|Reklama w Internecie|Pozycjonowanie|Linki sponsorowane|