Podstawowe informacje o USA
USA to państwo położone w Ameryce Północnej.
Ustrój polityczny to republika prezydencka a oficjalna nazwa to
Stany Zjednoczone Ameryki -
United States of America. USA należą do jednych z najbogatszych państwa na świecie i posiadają najpotężniejszy rynek i gospodarkę.
- Liczba ludność: 310 mln osób
- Powierzchnia: 9,6 mln km²
- PKB: 14 000 mld USD. W porównaniu Polska 650 mld USD, czyli około 21 razy więcej niż w Polsce
- PKB na jedną osobę 46 tys. USD. Dla porównania w Polsce 17,6 tys USD
- Jednostka monetarna: dolar amerykański
- Język: angielski (odmiana amerykańska), hiszpański (np. w Kalifornii)
- Poziom bezrobocia: 5%
- Główne miasta: Nowy Jork (aglomeracja 20 mln), Los Angeles (14 mln), Chicago (9 mln), San Francisco, Waszyngton, Filadelfia
- Dominująca religia: protestantyzm, katolicyzm i wiele innych
- Flaga USA:
- Położenie geograficzne USA:
- Ilość internautów:250 mln
- Współczynnik penetracji: 80,65% (w Polsce 55,26%) Internauci/liczba ludności
- Liczba odwiedzin stron internetowych: 620 mld/miesiąc (w Polsce 44 mld)
Najpopularniejsze wyszukiwarki w USA
Dane z
10.04.2010
Wyszukiwarka |
Domena |
Udział w % |
google |
www.google.com | 73,01 |
yahoo! |
www.yahoo.com |
14,08 |
bing |
www.bing.com |
9,71 |
ask |
www.ask.com |
2,70 |
Jakie korzyści niesie pozycjonowanie w USA?
Korzyści jakie niesie pozycjonowanie mogą być ogromne.
- Poszerzenie rynku zbytu o rynek amerykański (USA)
- Pozyskanie nowych kontrahentów z USA
- Promocja polskiej marki w USA
- i wiele innych
Co możecie zaoferować mojej firmie ?
Maripoza proponuje:
- Pozycjonowanie stron internetowych w USA
- Pozycjonowanie w Google
- Pozycjonowanie w Yahoo!
- Pozycjonowanie w Bing
- Pozycjonowanie w Ask
- Prowadzenie linków sponsorowanych w USA w Google. SEM międzynarodowe.
- Analizy statystyczne pomiary skuteczności pozycjonowania i linków sponsorowanych
- Możemy polecić firmę pozyskująca dotacje w ramach "Paszport do Eksportu"
- Doradztwo w zakresie emarketingu
Na jakich rynkach Maripoza pozycjonuje?
USA - Google (73%), Yahoo! (14%), Bing pozycjonowanie USA
Anglia - razem Google (90%): pozycjonowanie Anglia
Irlandia - razem Google (76%): pozycjonowanie Irlandia
Kanada - Google.ca (76%): pozycjonowanie Kanada
Francja - Google.fr (91%): pozycjonowanie Francja
Włochy - Google.it (90%): pozycjonowanie Włochy
Niemcy - Google.de (93%): pozycjonowanie Niemcy
Austria - Google.at (88%), Atsearch.at (4%): pozycjonowanie Austria
Szwajcaria - razem Google.ch (93%): pozycjonowanie Szwajcaria
Holandia - razem Google.nl (98%): pozycjonowanie Holandia
Belgia - razem Google.be (99%): pozycjonowanie Belgia
Szwecja - Google.se (80%), Eniro.se (11%): pozycjonowanie Szwecja
Norwegia - Google.no(80%), Kavasir(10%):pozycjonowanie Norwegia
Finlandia - Google.fi (92%): pozycjonowanie Finlandia
Dania - Google.dk (92%): pozycjonowanie Dania
Rosja - Yandex.ru (55%), Google.ru (32%): pozycjonowanie Rosja
Ukraina - Google.com.ua (72%): pozycjonowanie Ukraina
Izrael - Google.co.il (80%), Hareshima (6%): pozycjonowanie Izrael
Hiszpania - Google.es (93%): pozycjonowanie Hiszpania
Portugalia - Google.pt (94%): pozycjonowanie Portugalia
Brazylia -Google.br (89%): pozycjonowanie Brazylia
Czechy - Seznam.cz (45%), Google.cz (32%): pozycjonowanie Czechy
Słowacja - Google.sk (75%), Zoznam(14%): pozycjonowanie Słowacja
Słowenia - Google.si (96%): pozycjonowanie Słowenia
Węgry - Google.hu (96%): pozycjonowanie Węgry
Rumunia - Google.ro (96%): pozycjonowanie Rumunia
Litwa - Google.lt (99%): pozycjonowanie Litwa
Estonia - Google.ee (55%), Neti.ee (30%): pozycjonowanie Estonia
Polska - Google.pl (98%): pozycjonowanie Polska
Nie jest to jednak
zamknięty zbiór i jeżeli zgłosicie nam Państwo zamiar
pozycjonowania w nietypowym kraju, to także możemy wybudować odpowiednie narzędzia, aby umożliwić
skuteczne pozycjonowanie.
Jakie są model wynagradzania za pozycjonowanie?
Oferujemy dla Państwa
trzy modele wynagradzania za
pozycjonowanie:
- Ryczałtowe za stałą opiekę stroną, wynajdowania nowych słów kluczowych również z "długiego ogona" rozkładu Gaussa. Ilość słów kluczowych może być bardzo duża. Preferowane dla prestiżowych firm, gdyż pozyskujecie Państwo specjalistów od tej dziedziny emarektingu (pozycjonowanie).
- Za traffic, czyli za ilość wejść na stronę potencjalnych klientów lub kontrahentów. Tu także można zmieniać ilość słów kluczowych.
- Za pozycję na dane słowa kluczowe, raczej dla firm z mniejszym zasobem budżetowym, gdyż lista jest zamknięta. Płaci się jednak dopiero, gdy dana strona znajdzie się w wyszukiwarce w TOP10.
Oczywiście można
negocjować także model współpracy.
Czy należy mierzyć za pomocą Google Analytics kampanie pozycjonowania?
Zdecydowanie tak. Jeżeli jednak wykupicie Państwo
pozycjonowanie, to usługa pomiaru skuteczności kampanii reklamowych a także dobór nowych słów kluczowych do pozycjonowania jest
GRATIS. Warto jednak
zawsze mierzyć traffic, czyli statystyki wejść na stronę, bo Google Analytics daje potężną ilość informacji. Warto tylko powiedzieć, że z
1000 najbardziej dochodowych firm w USA 90% ma zainstalowany Google Analytics.
Jak pozyskać pieniądze na pozycjonowanie?
Dla niektórych firm, szczególnie tych mniejszych, może być problem
finansowania innowacyjnej formy promocji marki jakim jest
pozycjonowanie. Istnieją jednak programy pomocy w promocji polskich marek. Pieniądze można uzyskać z Unii Europejskiej w postaci
dotacji. Takim programem, który notabene jest
mało znany jest "
Paszport do Eksportu", pozwala on na pozyskanie środków na promocje marek polskich za granicą, targi, konferencje itp. Na rynku istnieje wiele firm doradztwa unijnego, które mogą państwu pomóc w pozyskaniu takich dotacji.
Czy pozycjonowanie sprawdzi się na każdym rynku?
Byłoby niepełną informacją, gdybyśmy Państwa
nie ostrzegli o ryzyku jakie niesie
pozycjonowanie. Choć jest to bardzo
skuteczna forma promocji i pozyskiwania nowych zleceń i kontrahentów, to jednak nie w każdej branży i nie w każdym państwie się sprawdzi. Może być tak, że
pozycjonowanie w Polsce przynosiło
dobre rezultaty w postaci
zwiększania sprzedaży, ale już to samo pozycjonowanie np. w
USA nie przyniosło takiego rezultatu. Te ryzyko należy uwzględnić budując odpowiedni
biznesplan w państwa przedsięwzięciach. Bez wypróbowania nie da się tego jednak a`priori stwierdzić, a lepiej uczyć się na błędach niż w ogóle nic nie robić.