Maripoza po niemiecku  Maripoza po angielsku  Maripoza po francusku  Maripoza po włosku
Maripoza Twoja Reklama w Internecie
Kwalifikowany Google Advertising Professional

Na jakich rynkach Maripoza pozycjonuje?

Nie jest to jednak zamknięty zbiór i jeżeli zgłosicie nam Państwo zamiar pozycjonowania w nietypowym kraju, to także możemy wybudować odpowiednie narzędzia, aby umożliwić skuteczne pozycjonowanie.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Usługa pozycjonowania stron internetowych na kluczowe miejsca w wyszukiwarce pozwoli stać się Państwa firmie bardziej popularną oraz zwiększy szanse na gwałtowny wzrost przychodów ze sprzedaży. Stanie się tak dzięki temu, iż strona www znajdzie się na pierwszej stronie naturalnych wyników wyszukiwania w największych wyszukiwarkach, w tym głównie w Google.

Pozycjonowanie za granicą pozwoli także na poszerzenie rynków zbytu dla Państwa usługi bądź produktu i na pozyskanie nowych kontrahentów za granicą. Pozycjonowanie stron internetowych więcej po kliknięciu linku.

Czy można pozycjonować strony na rynkach zagranicznych?

Tak można, wręcz jest to wskazane, jeżeli produkt jest dedykowany na te rynki. Oczywiście należy odpowiednio przygotować stronę, aby pozycjonowanie na poszczególnych rynkach zagranicznych było skuteczne. Samo pozycjonowanie za granicą bez linków sponsorowanych w Google a w niektórych krajach jak np. USA także w Yahoo!, czy Bing byłoby niepełne.

Linki sponsorowane pozwalają bowiem natychmiast znaleźć się na górze wyników wyszukiwania i najlepsze efekty promocji marki polskiej daje się uzyskać łącząc pozycjonowanie z linkami sponsorowanymi.

Jakie korzyści niesie pozycjonowanie za granicą?

Korzyści jakie niesie pozycjonowanie mogą być ogromne.
  • Pozycjonowanie za granicą poszerza rynkek zbytu
  • Pozyskanie nowych kontrahentów dzieki pozycjonowaniu za granicą
  • Promocja polskiej marki za granicą
  • Pozycjonowanie za granicą zwiększy sprzedaż
  • i inne

Popularność wyszukiwarki Google w krajach europejskich


Im kolor bardziej ciemny, tym większa popularność Google. Opracowanie MARIPOZA

Czy moja firma może konkurować na rynkach zagranicznych?

Jeszcze niedawno w ekonomii mówiło się o ekspansji na rynki międzynarodowe w przypadku firm, które osiągnęły spektakularne sukcesy na rynkach rodzimych. W dobie gospodarki Google i społeczeństwa informatycznego, nie trzeba już czekać na sukces na własnym rynku tylko od razu wchodzić na rynki międzynarodowe. Tak robi wiele startupów. Czasami jest to nawet konieczność. Więcej informacji na stronie Wspieranie eksportu!

W celu skutecznego działania na rynkach międzynarodowych trzeba dobrze znać się na pozycjonowaniu i reklamie online. Jeżeli Państwa firma nie dysponuje kadrą, która może się tym zająć, to warto przemyśleć zaangażowanie i współpracę z takimi firmami jak MARIPOZA. Dostarczamy bowiem niezbędnych narzędzi do pozycjonowania produktów za granicą, Państwo dostarczycie wiedze o produkcie. Taki duet musi być udany!

Jakie są model wynagradzania za pozycjonowanie?

Oferujemy dla Państwa trzy modele wynagradzania za pozycjonowanie za granicą:
  • Ryczałtowe za stałą opiekę stroną, wynajdowania nowych słów kluczowych również z "długiego ogona" rozkładu Gaussa. Ilość słów kluczowych może być bardzo duża. Preferowane dla prestiżowych firm, gdyż pozyskujecie Państwo specjalistów od tej dziedziny emarektingu (pozycjonowanie).
  • Za traffic, czyli za ilość wejść na stronę potencjalnych klientów lub kontrahentów. Tu także można zmieniać ilość słów kluczowych.
  • Za pozycję na dane słowa kluczowe, raczej dla firm z mniejszym zasobem budżetowym, gdyż lista jest zamknięta. Płaci się jednak dopiero, gdy dana strona znajdzie się w wyszukiwarce w TOP10.
Oczywiście można negocjować także model współpracy.

Czy należy mierzyć za pomocą Google Analytics kampanie pozycjonowania?

Zdecydowanie tak. Jeżeli jednak wykupicie Państwo pozycjonowanie za granicą, to usługa pomiaru skuteczności kampanii reklamowych a także dobór nowych słów kluczowych do pozycjonowania jest GRATIS. Warto jednak zawsze mierzyć traffic, czyli statystyki wejść na stronę, bo Google Analytics daje potężną ilość informacji. Warto tylko powiedzieć, że z 1000 najbardziej dochodowych firm w USA 90% ma zainstalowany Google Analytics.

Jak pozyskać pieniądze na pozycjonowanie za granicą?

Dla niektórych firm, szczególnie tych mniejszych, może być problem finansowania innowacyjnej formy promocji marki jakim jest pozycjonowanie. Istnieją jednak programy pomocy w promocji polskich marek. Pieniądze można uzyskać z Unii Europejskiej w postaci dotacji.

Takim programem, który notabene jest mało znany jest "Paszport do Eksportu", pozwala on na pozyskanie środków na promocje marek polskich za granicą, targi, konferencje itp. Na rynku istnieje wiele firm doradztwa unijnego, które mogą państwu pomóc w pozyskaniu takich dotacji.

Czy pozycjonowanie sprawdzi się na każdym rynku?

Byłoby niepełną informacją, gdybyśmy Państwa nie ostrzegli o ryzyku jakie niesie pozycjonowanie. Choć jest to bardzo skuteczna forma promocji i pozyskiwania nowych zleceń i kontrahentów, to jednak nie w każdej branży i nie w każdym państwie się sprawdzi. Może być tak, że pozycjonowanie w Polsce przynosiło dobre rezultaty w postaci zwiększania sprzedaży, ale już to samo pozycjonowanie np. w USA nie przyniosło takiego rezultatu. Te ryzyko należy uwzględnić budując odpowiedni biznesplan w państwa przedsięwzięciach. Bez wypróbowania nie da się tego jednak a`priori stwierdzić, a lepiej uczyć się na błędach niż w ogóle nic nie robić.

Co jeszcze możecie zaoferować mojej firmie?

Maripoza proponuje
  • Audytów istniejących kampanii miedzynarodowych
  • Pozycjonowanie za granicą w USA
  • Pozycjonowanie za granicą w Wielkiej Brytanii
  • Pozycjonowanie za granicą we Francji
  • Pozycjonowanie za granicą w Niemczech
  • Pozycjonowanie za granicą w Hiszpanii
  • Pozycjonowanie za granicą w Danii
  • Wdrażanie projektów marketingowych związanych z działaniami SEM
  • Linki sponsorowane w wyżej wymienionych krajach
  • Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii PPC
  • Analizy statystyczne, pomiary skuteczności pozycjonowania i linków sponsorowanych
  • Administrowanie kontami Google Analitycs
  • Możemy polecić firmę pozyskująca dotacje w ramach "Paszport do Eksportu"
  • Doradztwo w zakresie emarketingu
  • Nadzorowanie kosztów i budżetów kampanii SEM
Czy informacje na tej stronie okazały się przydatne?
TAK NIE
©MARIPOZA Poznań 2008-2015 || Pozycjonowanie za granicą|Reklama w Internecie|Pozycjonowanie|Linki sponsorowane|